Fiók és beállítások

Ide kattintva vagy a jobb felső sarokban található Fiók menüpont segítségével.

A fiók menüre kattintva a címek megtekintése után a szerkeszt gombra kattintva módosíthatod a rendelési címmel kapcsolatos adatokat.

Személyes adataid kezeléséről szóló tájékoztatónkat az Adatkezelési tájékoztató menüpont alatt olvashatod el részletesen.

Amennyiben valamilyen úton módon nem emlékszel az általad megadott jelszóra, ez esetben kérhetsz jelszó változtatási linket e-mailben.

Amennyiben le szeretnél iratkozni hírlevelünkről, azt megteheted a legutóbb kapott hírlevél alján elhelyezett leiratkozási linkkel.

 

Rendelés

Rendelhetsz regisztrációval vagy regisztráció nélkül. Állítsd be a kívánt mennyiséget, ízt és kiszerelést majd kattints a kosárba rakom gombra, ezután kattints a Kosárhoz gombra (jobb felső sarok kis bevásárlókocsi ikon)

Személyes adataid kitöltése után lehetőséged nyílik a neked legmegfelelőbb fizetési és szállítási mód kiválasztására.

Szállítási és fizetési feltételeinkről itt tájékozódhatsz!

Ha menet közben problémába ütköznél, kérjük, jelezd nekünk, hogy rögtön tudjunk segíteni!

A jobb felső sarokban a bevásárlókocsi ikonra állítva az egérkurzort módosíthatod a kosár tartalmát. Törölhetsz vagy hozzáadhatsz a kosárban lévőkhöz.

Amennyiben másik címet szeretnél megadni, mint amit alapbeállításként megadtál azt a fiókkezelés menüpontban vagy a rendelés folyamán is módosíthatod szabadon.

A rendelés megerősítésére kapott e-mailben található tracking numberrel (csomagnyomonkövetési szám) nyomon tudod követni, hol jár épp a csomagod.

Amennyiben a rendelés leadása után módosítanád, akár a terméket, akár a szállítási címet az alábbi linkre kattintva felveheted a kapcsolatot velünk.

Fontos, hogy minél előbb jelezd a módosítást, hogy intézkedni tudjunk.

Javasoljuk, hogy használd a rendelés áttekintést, mielőtt véglegesítenéd a rendelésed, ahol minden adat szerepel, ha pedig hibát találsz, még módosíthatod azt, mielőtt leadnád rendelésed.

Rendelés lemondásáért kérünk, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.

A könnyebb és gyorsabb ügyintézésért kérünk, írd meg nekünk rendelési számodat is.

Amennyiben a jelzett kiszállítási időn belül nem kaptad meg a rendelésed, megnézheted, merre jár az e-mailben kapott tracking number (csomagnyomonkövetési szám) segítségével vagy jelezheted azt Ügyfélszolgálatunk felé. Ehhez meg kell adnod nekünk a neved és a rendelési számodat.

Ha nem azt a terméket kaptad, amit rendeltél először is ellenőrizd a leadott rendelésed és a kapott számlát. Ha ezután is azt tapasztalod, hogy a kapott termék nem az, amit te kiválasztottál, neved és rendelési számod megadásával jelezheted azt Ügyfélszolgálatunk felé.

Ellenőrizd le, hogy az általad megrendelt termékek tényleg rajta vannak e az általad leadott rendelésben és számlában. Ha ezek után is úgy látod nem kaptál meg minden rendelt terméket, jelezheted ezt az Ügyfélszolgálatunknak neved és rendelési számod megadásával.

Hibás vagy sérült termék esetén élhetsz elállási jogoddal illetve kérhetsz, csereterméket ameddig az nem kerül felbontásra. Bővebb információt a visszaküldésről az alábbi linkre kattintva olvashatsz.

Társaságunk egyik magatartási kódexnek sem vetette alá magát, fogyasztókkal szembeni kereskedelmi gyakorlatát a hatályos jogszabályok alapján alakítja.

A vállalkozásnak illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszodat az alábbi módokon tudod hozzánk eljuttatni:

Írásban postai úton
Posta cím: 1138 Budapest, Váci út 178.

Vagy e-mailben
Email cím:  kapcsolat@scitec.hu

Cégünknek panaszod írásbeli megválaszolására annak beérkezését követő 30 nap áll rendelkezésére.

Sikeres kézbesítés és csomagátvétel után az erről kapott e-mailben értékelheted a rendelést és a kiszállítást.

 

Fizetés

Webshopunkban bankkártyával, a Simple Pay rendszeren keresztül tudsz fizetni.

Utánvétel esetén a futárnak átvételkor készpénzben vagy bankkártyával tudod kiegyenlíteni a rendelés és a szállítás díját.

Minden szállítási információt ide kattintva olvashatsz el.

Személyes adataid védelméről és azok kezeléséről az Adatkezelési tájékoztató menüpontunk alatt olvashatsz.

A csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz.

Ennek díja 990 Ft.- amennyiben a rendelésed értéke nem haladja meg a 10 000 forintot.

Ellenőrizd bankkártyádat, hogy elég fedezet áll rendelkezésre rajta, illetve hogy alkalmas ezen a webshopban történő vásárlásra. Ha továbbra is problémába ütközöl, a SimplePay ügyfélszolgálata késséggel áll rendelkezésedre.

 

Szállítás és átvétel

Rendelésedet minden esetben a GLS futárszolgálat szállítja házhoz.

Amennyiben rendelésed az adott munkanapon 16 óráig leadod, mi azon a munkanapon feldolgozzuk és átadjuk kiszállításra a GLS futárszolgálatnak, akik a feldolgozást követő 1-3 munkanapon belül kiszállítják azt.

Házhozszállításainkat a GLS futárszolgálat végzi.

Üzletlistánkat ide kattintva érheted el.

Jelenleg ez az opció nem áll rendelkezésre, rendelésed kiszállításáról a GLS futárszolgálat gondoskodik.

Amennyiben a jelzett kiszállítási időn belül nem kaptad meg a rendelésed, megnézheted, merre jár az e-mailben kapott tracking number (csomagnyomonkövetési szám) segítségével vagy jelezheted azt Ügyfélszolgálatunk felé. Ehhez meg kell adnod nekünk a neved és a rendelési számodat.

Ha nem azt a terméket kaptad, amit rendeltél először is ellenőrizd a leadott rendelésed és a kapott számlát. Ha ezután is azt tapasztalod, hogy a kapott termék nem az, amit te kiválasztottál, neved és rendelési számod megadásával jelezheted azt Ügyfélszolgálatunk felé.

Ellenőrizd le, hogy az általad megrendelt termékek tényleg rajta vannak e az általad leadott rendelésben és számlában. Ha ezek után is úgy látod nem kaptál meg minden rendelt terméket, jelezheted ezt az Ügyfélszolgálatunknak neved és rendelési számod megadásával.

Hibás vagy sérült termék esetén élhetsz elállási jogoddal illetve kérhetsz, csereterméket ameddig az nem kerül felbontásra. Bővebb információt a visszaküldésről az alábbi linkre kattintva olvashatsz.

Társaságunk egyik magatartási kódexnek sem vetette alá magát, fogyasztókkal szembeni kereskedelmi gyakorlatát a hatályos jogszabályok alapján alakítja.

A vállalkozásnak illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszodat az alábbi módokon tudod hozzánk eljuttatni:

Írásban postai úton
Posta cím: 1138 Budapest, Váci út 178.

Vagy e-mailben
Email cím:  kapcsolat@scitec.hu

Cégünknek panaszod írásbeli megválaszolására annak beérkezését követő 30 nap áll rendelkezésére.

 

Visszaküldés és visszatérítés

14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheted a Terméket, kivéve ha romlandó, minőségét rövid ideig megőrző és megbontott termékről van szó. 14 napon túl csak minőségi kifogás esetén van lehetőség a Termék visszaküldésére.

Az online visszaküldési adatlapot itt, a visszaküldés menetét és részletes feltételeit pedig itt találod.

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, bontatlanul vesszük vissza 14 napon belül.

Ez természetesen nem vonatkozik a felbontás után jelentkező panaszokra, mely esetben már szavatossági igényről beszélünk.

A visszaküldés folyamatáról, valamint az erre vonatkozó tudnivalókról a Termékvisszaküldés oldalon olvashatsz.

14 napon belüli elállás jog gyakorlása esetén visszatérítjük a termék árát. Ha szavatossági igény érvényesítése esetén a panaszt jogosnak ítéljük meg, cseretermék vagy pénzvisszafizetés lehetőségét tudjuk felajánlani neked.

További segítségre van szükséged?

Köszönjük, hogy csatlakoztál hozzánk! Hamarosan kapsz egy e-mailt a feliratkozásod megerősítéséhez. Kérjük, kattints az e-mailben található linkre.