Készülj okosan a szilveszteri bulira!

Az év utolsó estéje sokaknak a felhőtlen buliról, jókedvről, ünneplésről szól. Adunk pár tippet, hogy tudsz ebben az időszakban is figyelni, hogy a finom falatok és a szokásostól nagyobb mennyiségű alkohol fogyasztása ne vesse vissza energiáid és teljesítményed, ne rontsa az eddig elért formád.

Ha olvastad már korábbi, a karácsonyi céges buli ˝túléléséhez˝ hasznos tippeket adó cikkünket, abban számtalan tippet találsz a buli előtti hidratáltságról, megfelelő folyadékfogyasztásról és mértéktartásról. Ha még nem láttad, katt ide.

A korábbi cikkben leírt tippeken túl ezúttal a táplálkozás oldalára szeretnénk felhívni a figyelmed. A szilveszteri vacsora általában klasszikus eleme a virsli, tojás, hidegtálak, ezek nagy része a sportolók kedvence és ha okosan választjuk, abszolút beilleszthetők egy szigorú szabályokat megkövetelő diétába is.

Mivel ezek a fogások jellemzőben zsírban gazdagok, ajánlott ilyenkor a szénhidrát beviteledet mérsékelned. Egyél a virslihez, főtt tojást (így a fehérjebeviteled is biztosított) és sok-sok zöldséget, viszont kerüld a majonézes salátákat, kenyeret, sós rágcsálnivalókat, ezek csak plusz szénhidrátot és kalóriát jelentenek.

Mivel az alkoholnak magas a kalória- és általában a cukortartalma is, így a desszerteket ajánlott elkerülnöd. Ha mégis megkívánnád az édességet (és van rá lehetőséged) süss a vendégeknek Protein Pancake-et, így a plusz fehérje és rost bevitel mellett, ezzel nem fogyasztasz extra cukrot.

Talán hallottad azt a mondást, hogy amit az év első napján teszel, azt csinálod egész évben. Bár ez azért tudjuk nem teljesen így van, de ha kedved van hozzá, biztosítsd be magad egy laza átmozgató edzéssel, hogy az új évben megmaradjon a lendület. 😉

Étkezésben pedig figyelj a stabil vércukorszintre, hogy az alkoholfogyasztás után ne érezz egész nap éhséget. Ebben bevetheted speciális rost kiegészítőnket, a Top Shapet. Az energiaraktárak visszatöltése érdekében ne feledkezz meg a vitamin és ásványi anyag pótlásról sem, válaszd organikus zöldség és gyümölcs keverékekkel kiegészített multivitaminunk, a Vita Greenst. Persze ne felejts el sok lencsét és mákot fogyasztani, mert bár nem vagyunk babonásak, ki tudja mennyi extra szerencsét hoz céljaid elérésében. 😉

Boldog, sportsikerekben gazdag új évet kívánunk!



Scitec Nutrition témájú írások

Pörgesd fel edzéseid, és legyen legendás a teljesítményed!
Pörgesd fel edzéseid, és legyen legendás a teljesítményed!

2020 február 06 1 perc olvasás

Jól jönne valami, ami segít átlendülni holtpontokon? A mi tippünk: a Hot Blood 3.0, egy legendás edzés előtti formula, amiben bevált és népszerű hatóanyagok optimális kombinációja található, hogy intenzívebbé, eredményesebbé és nem utolsó sorban élvezetesebbé tehesd az edzéseidet!
Tovább
A V-alak titka – Ryan John-Baptiste hátedzése
A V-alak titka – Ryan John-Baptiste hátedzése

2020 február 01 4 perc olvasás

A Men’s Physique kategóriában a hát az egyik legfontosabb izomcsoportnak tekinthető, hiszen az egyik póz (a kettőből) csak a hátról szól (tekintve, hogy a fenék / combok takarva vannak). Fontos tehát a látványos V-alak, keskeny derékkal, fejlett latissimussal, definiált rombuszizommal és trapézizommal. Ryan összesen hét gyakorlatot végez hátra, ebből kettőt szuperszettben.
Tovább
láb edzés
Lábedzés kimaxolva: A gyakorlatoktól a komplett edzéstervig

2020 január 29 5 perc olvasás

A lábizom a test legnagyobb izomzata – ezért a méretéhez méltó edzéstervre és edzésgyakorlatokra van szüksége a maximális fejlődéshez.
Tovább
Köszönjük, hogy csatlakoztál hozzánk! Hamarosan kapsz egy e-mailt a feliratkozásod megerősítéséhez. Kérjük, kattints az e-mailben található linkre.
Köszönjük, hogy megerősítetted feliratkozásodat, hamarosan jelentkezünk a személyre szabott tartalmakkal!
Üdvözlünk a Black Friday-t váró közösségünkben, hamarosan küldjük a részleteket! Amennyiben még nem voltál feliratkozva, rövidesen kapsz egy e-mailt a feliratkozásod megerősítéséhez. Kérjük, kattints az e-mailben található linkre!