WheyBro+ Zero, a nélkülözhetetlen edzőtárs

Az ember alapvetően társas lény. Manapság kevés ember születik hegylakónak, és éppen ezért kevés embernek kell remete módjára leélni az életét. Ha Te sem erősíted a magányos farkasok néptelen táborát, akkor bizonyára Te is szeretsz közösségben élni, társas tevékenységeket folytatni, és ez alól az edzés, a sport sem kivétel.

Ez teljesen érthető, hiszen egy jó edzőtárs, akivel egy hullámhosszon mozogtok, nagyon sokat segíthet neked abban, hogy minden edzésedből kihozd a maximumot!

Nézzük, melyek a hasznos edzőtárs legfőbb ismérvéi:

  • megbízható,
  • motivál, felpörget, "feldob", ha épp arra van szükséged,
  • segít átlendülni a mentális és fizikális holtpontokon,
  • és támogat, bíztat, sosem hátráltat a céljaid elérésében.

Ezek alapján, nyugodtan kijelenthetjük, hogy egy jó edzőtárs aranyat ér! Csakúgy, mint egy megbízható étrend-kiegészítő, aminek az a célja, hogy a segítségedre legyen a céljaid elérésében, és mint egy második edzőtárs támogasson a fejlődésed útján.

A Scitec Gymet épp azért hoztuk létre Neked, hogy ezek után ne kelljen az étrend-kiegészítők sokszor zavaros világában magányosan barangolnod, és hogy valóban azt kapd, amit szeretnél, és amire a testednek szüksége van!

Vágjunk is bele! Kezdjük az alapokkal. Mindenki, aki valaha is megfordult az edzőteremben, tudja, hogy a sportoló egyik legjobb barátja a shakere. Ennek ellenére az emberek többsége "zabálja" a shakereket, köszönhetően a nem elmosásnak, autóban vagy épp villamoson hagyásnak stb. Na, de nem a shaker igazából a lényeg, hanem ami benne van!

Edzés után ugyanis bevett szokás fehérjét fogyasztani. A fehérje biztosítja az izomépítéshez, és/vagy fenntartáshoz szükséges aminosavakat (a fehérjék építőelemeit), amelyek a megedzett, "leharcolt" szöveteket visszaépítik és regenerálják.

De melyik fehérjét válasszam?

Nos, ez a kérdés közel sem annyira egyszerű, hiszen olyan fehérje-formula nincs, ami mindenki számára, minden célra tökéletesen megfelel. Az azonban egyértelműen kijelenthető, hogy edzés után az egyik legjobb választás a tejsavó fehérje, hiszen kiemelkedő összetétellel, kedvező aminosav-profillal, gyors felszívódással és nagyszerű emészthetőségi rátával rendelkezik.

Biológiából anno bizonyára te is tanultad, hogy a fehérjék a létezés nélkülözhetetlen elemei. Hozzájárulnak többek között az izomtömeg növekedéséhez és/vagy megőrzéséhez, a csontok normál állapotának fenntartásához, és építőelemként szolgálnak különféle hormonok, enzimek felépítéséhez.

Egy egészséges felnőtt ember számára napi 0.8g-1g/tskg fehérje fogyasztása ajánlott.

Ha az ember sportol, és nem csak bámészkodni jár az edzőterembe, és/vagy éppen úgy dönt, hogy leszálkásít, vagy épp ellenkezőleg, gyarapítaná izomtömegét, a napi fehérjeszükséglet jelentős mértékben megnövekszik.

Bármelyik eset is álljon fenn, a Scitec Gym WheyBRO+ Zero tejsavófehérje nagyszerű társad lehet, hogy elérd a kitűzött céljaidat, ugyanis kiemelkedő, adagonként 25 gramm minőségi fehérjét találhatsz benne, és nem tartalmaz hozzáadott cukrot, így akár egy szigorúbb táplálkozási programba is könnyedén beillesztheted, ráadásul három szuper: csoki, vanília és eper ízben kapható.

A WheyBRO+ ZERO hozzáadott laktáz enzimmel készült, így laktózintolerancia esetén is bátran fogyaszthatod!

Nagyon fontos számunkra a környezetünk védelme is, így termékeink gyártása során kerüljük a pálmaolaj felhasználását, illetve csomagolásra kizárólag Felelős Erdőgazdálkodásból Származó (FSC) papírt használtunk fel.

Van még kérdés? :) Praktikus, 500 grammos kiszerelésének köszönhetően kényelmesen elfér az edzőtáskádban, így az edzés befejeztével rögtön megjutalmazhatod magad egy finom és tápanyagokban gazdag fehérjeitallal.



Scitec Gym témájú írások

Two strong men doing biceps curls with free weights in the gym
A bicepsz a lélek tükre: bicepszgyakorlatok helyesen

2019 november 13 2 perc olvasás

Bár relatív kis izomcsoportról beszélünk, mégis számos nagyszerű gyakorlat létezik az edzésére. Ilyen – a teljesség igénye nélkül – a kalapács bicepsz, a váltott karú karhajlítás, a bicepsz állva kétkezes rúddal, a bicepsz állva francia rúddal stb. Utóbbit vizsgáljuk meg egy kicsit közelebbről, és nézzük meg, hogyan is kellene kivitelezni HELYESEN ezt az amúgy nem túl bonyolult gyakorlatot.
Tovább
A balanced and healthy breakfast consisting of milk, fruits, muesli and honey
Hozd ki a tejsavófehérjédből a maximumot – időzíts úgy, mint a profik!

2019 november 12 3 perc olvasás

Nagyon nem mindegy, hogy a nap folyamán mikor és milyen fehérjeforrásokra alapozzuk a tápanyagbevitelünket. Más fehérjeforrást célszerű választani edzés után és mást például lefekvés előtt. Ezért nem létezik igazából „mindenható”, tökéletes fehérjeforrás.
Tovább
Different sources of protein such as meat, salmin, nuts and eggs laid out
A fehérje kalandos útja az izmaidig, avagy tudj meg mindent a fehérje emésztéséről

2019 november 07 2 perc olvasás

Milyen módon és kalandos úton érnek el ezek a táplálékok az izmaidhoz vagy egyéb más szöveteidhez, sejtjeidhez?

Járjunk utána, és tegyük tisztába ezeket a dolgokat, hiszen, ha hosszútávú, fenntartható eredményt szeretnél elérni, nem árt, ha tisztában vagy szervezeted működésével.
Tovább
Köszönjük, hogy csatlakoztál hozzánk! Hamarosan kapsz egy e-mailt a feliratkozásod megerősítéséhez. Kérjük, kattints az e-mailben található linkre.
Üdvözlünk a Black Friday-t váró közösségünkben, hamarosan küldjük a részleteket! Amennyiben még nem voltál feliratkozva, rövidesen kapsz egy e-mailt a feliratkozásod megerősítéséhez. Kérjük, kattints az e-mailben található linkre!